GYAKORI KÉRDÉSEK – PURRFECT DETAIL
Milyen termékeket találok nálatok?
A Purrfect Detail prémium autóápolási termékeket kínál – előmosó hab, sampon, belsőtér tisztító, gumiápoló és sok más, gondosan kiválasztott vagy saját recept alapján gyártott termék formájában.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
- Foxpost automatába
- GLS házhozszállítás
- (Személyes átvétel, ha van – ide írd be)
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
- Bankkártyás fizetés (Barion)
- Előre utalás
- Utánvét (Foxpost vagy GLS esetén)
- Készpénzes fizetés (személyes átvételkor)
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
1-2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a szállítási idő általában 2-3 munkanap.
Hogyan kapok visszajelzést a rendelésről?
Automatikus visszaigazoló e-mailt kapsz, és a szállításról külön nyomkövetési információt küldünk.
Milyen kiszerelésekben érhetők el a termékek?
A legtöbb termékünk 500 ml, 1 liter vagy nagyobb kiszerelésben elérhető. A pontos méret a termékleírásban szerepel.
Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Kérlek, 48 órán belül jelezd e-mailben (info@purrfectdetail.hu), és csatolj fotót a hibáról. Minden esetben gondoskodunk a megoldásról!
Van lehetőség tanácsadásra?
Igen! Írj nekünk Facebookon, Instagramon vagy e-mailben, és ajánlunk neked megfelelő terméket az igényeidhez.
A termékek állatkísérlet-mentesek?
Igen, minden termékünk állatkísérlet-mentes és nem tartalmaz állati eredetű összetevőket.
Hogyan használjam a termékeket?
A termékek címkéjén és a webshopban is megtalálod a részletes használati utasítást. Hamarosan videós útmutatók is érkeznek!