Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

GYAKORI KÉRDÉSEK – PURRFECT DETAIL

Milyen termékeket találok nálatok?

A Purrfect Detail prémium autóápolási termékeket kínál – előmosó hab, sampon, belsőtér tisztító, gumiápoló és sok más, gondosan kiválasztott vagy saját recept alapján gyártott termék formájában.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

- Foxpost automatába
- GLS házhozszállítás
- (Személyes átvétel, ha van – ide írd be)

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

- Bankkártyás fizetés (Barion)
- Előre utalás
- Utánvét (Foxpost vagy GLS esetén)
- Készpénzes fizetés (személyes átvételkor)

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

1-2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a szállítási idő általában 2-3 munkanap.

Hogyan kapok visszajelzést a rendelésről?

Automatikus visszaigazoló e-mailt kapsz, és a szállításról külön nyomkövetési információt küldünk.

Milyen kiszerelésekben érhetők el a termékek?

A legtöbb termékünk 500 ml, 1 liter vagy nagyobb kiszerelésben elérhető. A pontos méret a termékleírásban szerepel.

Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Kérlek, 48 órán belül jelezd e-mailben (info@purrfectdetail.hu), és csatolj fotót a hibáról. Minden esetben gondoskodunk a megoldásról!

Van lehetőség tanácsadásra?

Igen! Írj nekünk Facebookon, Instagramon vagy e-mailben, és ajánlunk neked megfelelő terméket az igényeidhez.

A termékek állatkísérlet-mentesek?

Igen, minden termékünk állatkísérlet-mentes és nem tartalmaz állati eredetű összetevőket.

Hogyan használjam a termékeket?

A termékek címkéjén és a webshopban is megtalálod a részletes használati utasítást. Hamarosan videós útmutatók is érkeznek!